Și am fost și la Speakers Club

Înainte de a începe să citești aventura mea, aș vrea să-ți spun că m-am mutat cu cățel și purcel 🙂 aici: http://vladtanase.ro/.

Sper să-ți placă noul meu blog și să creăm astfel o trainică legătură.

P.S. Blogul de pe care citești aceste rânduri va fi șters în curând așa că te aștept în casă nouă! 🙂

 

18 august. Atunci am fost pe la ei. 🙂 Au găsit povestea mea potrivită cu subiectul acelei seri: No limits! Așa că m-au chemat să le povestesc despre UltraBalaton. Și m-am dus. Și mi-a plăcut.

Preț de aproape o oră am rememorat cursa…mi-a fost foarte greu să condensez totul în timpul ăsta, dar am reușit (cred eu) să punctez ce era mai important.

Deși era trecut de ora 22:00 oamenii ăia au stat cuminți și mi-au ascultat cu interes bâlbâielile. Le mulțumesc mult pentru asta.

A fost Speakers Club.


  

Lasă un răspuns

