Mission I’m possible

Înainte de a începe să citești aventura mea, aș vrea să-ți spun că m-am mutat cu cățel și purcel 🙂 aici: http://vladtanase.ro/.

Sper să-ți placă noul meu blog și să creăm astfel o trainică legătură.

P.S. Blogul de pe care citești aceste rânduri va fi șters în curând așa că te aștept în casă nouă! 🙂

 

Aşa s-a numit conferinţa anuală CIA. Şi a început în stilul binecunoscut şi deja împământenit în care, de-a lungul timpului, s-au desfăşurat şi celelalte întâlniri: de dimineaţă, parcă prea de dimineaţă. :))

În anul care stă să se încheie, am avut două mari încercări pe plan sportivo-amatoricesc 🙂 : UltraBalaton-ul şi IronMan Barcelona. Tot în 2015 am participat şi la CIA, programul de antrenament şi nu numai creat de Andrei. Am întâlnit aici oameni cu poveşti interesante, cu unii dintre ei am legat prietenii frumoase. Andrei a reuşit să creeze o adevărată comunitate aici, participanţii la acest program regăsind în CIA, dincolo de ocazia de a-şi dezvolta abilităţile fizice într-un cadru foarte bine organizat, oportunitatea de a se  reîntâlni cu prietenii.

La invitaţia lui Andrei, căruia îi mulţumesc, am ajuns într-o dimineaţă rece la Teatrul de Artă. Aici, alături de alţi oameni pasionaţi, am fost invitat să le vorbesc celor aproximativ 70 de participanţi despre încercările care m-au (re)definit pe mine. Am ales să le vorbesc despre IronMan Barcelona. Cum a început totul? Cum am reuşit? Ce am învăţat? Acestea au fost trei întrebări aparent simple la care am încercat să-mi răspund cât mai coerent cu putinţă astfel încât răspunsurile să fie pe deplin înţelese.2015-12-04-10h17m13

Nu-i uşor însă să condensezi tot ce ţine de o astfel de încercare în 15 minute, însă cred ca am reuşit întrucâtva. Emoţiile care mă cuprind ori de câte ori mă aflu în faţa unui public interesat şi interesant în egală măsură, nu pot trece neobservate. Lucrez la asta. Am însă încrederea că am reuşit să transmit esenţialul, cuvintele frumoase primite din partea spectatorilor la finalul conferinţei sporindu-mi încrederea că mă aflu pe drumul cel bun.


Îţi mulţumesc mult Andrei pentru invitaţie, voi reveni de fiecare dată cu mare plăcere.

Dar vouă cei care m-aţi ascultat vă mulţumesc şi mai mult. Vă mulţumesc pentru că m-aţi făcut să mă simt acasă. 🙂2015-12-04-10h18m54

 2015-12-04-10h21m172015-12-04-10h23m292015-12-04-10h25m152015-12-04-10h31m49

Lasă un răspuns

